Čilės asorti

Iš visų pietų Amerikos žemyno šalių labiausiai norėjau vykti į Čilę. Viešojoje erdvėje sukurta reputacija sukėlė azartą ir lūkesčius.

Čilės augalija

Čilės teritorija tęsiasi beveik 8000 km iš šiaurės į pietus tarp Andų kalnų ir Ramiojo vandenyno. Mes aplankėme 3 pakankamai skirtingo klimato regionus. Dalinamės, ką ten pamatėme.

Atakamos dykuma (5 dalis). ALMA

ALMA - Atakama Large Millimeter Array, lietuviškai galime vadinti - Didysis Atakamos radioteleskopas.

Atakamos dykuma (4 dalis). Gražiausia diena

4 diena Atakamoje. Važiuosim toli ir aukštai. Išbandysime lengviau aukščio simptomus ištverti padedantį Acetazolamide vaistą, tikimės sunku nebus.

Atakamos dykuma (3 dalis). Valle del Arcoiris arba vaivorykštės slėnis

Jau rimtesnis 3156 m. aukštis, apie 1,5 val. nuo San Pedro. Paskutiniai 8 km žvyrkelio sunkoki, bet ilgai neužtrunka..

Atakamos dykuma (2 dalis). Lagūnos

Antrą dieną iš San Pedro važiavome žiūrėti lagūnų. Jų čia nemažai, kai kuriose galima ir maudytis. Įdomu, varom!

Atakamos dykuma (1 dalis): Mirusiųjų slėnis ir Mėnulio slėnis

Per dieną nukeliaujame 1455 km mašinomis ir lėktuvu: iš Valparaiso į Santjagą, tada į Kalamą ir galiausiai mūsų kelias nuvingiuoja į San Pedro de Atacama miestuką. Iš ten pabandysime per 5 dienas apžiūrėti sausiausią Žemės dykumą.

Valparaiso ir kas vyksta Čilėje

Su pažadu širdyje amžinai prisiminti mojuojam Patagonijai ir lipame į lėktuvą. Skrendame į Santjagą - Čilės sostinę, kairiajame pietų Amerikos žemyno krante.

Salto Grande krioklys ir Los Cuernos visu grožiu

Trečią rytą žadintuvas 5:50 jau nekėlė didelio džiaugsmo. Jau trūksta miego, labai norėtųsi dar pamiegot. Rytas zombių režimu, bet niekas neburba :)

Los Cuernos, Patagonija

Visi jau patikrinome teoremą, kad gero oro dienos po vieną nevaikšto. Neišimtis ir šis kartas - antrą dieną iš eilės oras tiesiog puikus! Šiandien tikslas - pamatyti antrą Torres del Paine nacionalinio parko grožybę - Los Cuernos kalnus.

Torres del Paine, Patagonija

Kažkada užkaitau noru pamatyti Torres del Paine kalnus. Bet standartinių dviejų savaičių atostogų Čilei, kaip beplanuosi - per mažai. Teko galvoti kažką kito. Tai ir sugalvojom šią ilgą kelionę, kad viskam laiko užtektų :)

Puerto Natales, Patagonija

Atsisveikiname su Argentinai priklausančia Patagonijos dalimi ir traukiame dar 355 km piečiau - į Puerto Natales miestuką, Čilės Patagonijoje. Tikslas - Torres del Paine nacionalinis parkas.